instagram instagram .

instagram

تاثير خريد ويو اينستاگرام بر اكانت تجاري!

هر كاربري كه در اينستاگرام به صورت جدي فعاليت جدي ميكند و به صورت روزانه و يا هفتگي توليد محتوا ميكند در اين پلتفرم، براي رشد و ارتقا مخاطبان صفحه خود اهميت زيادي ارزش قائل ميباشد. يكي از مواردي كه براي هر كاربري از اهميت زيادي برخوردار مي باشد واقعي بودن فالوور هايي مي باشد كه قصد خريداري آن را دارد. اين روزها پلتفرم اينستاگرام به پلتفرمي خاص و محبوب تبديل شده است كه كسب و كارهاي زيادي در آن رشد كردند به درآمد رسيدند. حتي توانستهاند برندها و شركتهايي كه بسيار معروف و قديمي هستند را پشت سر بگذارند. فروشگاه اينترنتي فالووان به نياز كاربران اهميت داده و كار را براي كاربران مختلف اينستاگرام در حوزههاي كاري مختلف بسيار راحت كرده است. ديگر نيازي نيست راه سختي را براي رشد، ارتقا و همچنين افزايش مخاطب صفحه خود در پيش بگيريد. فروشگاه اينترنتي فالووان شرايطي را براي مخاطبان خود فراهم آورده است. كه تنها با چند كليك و با مناسبترين قيمت ممكن، رشد و افزايش مخاطب و فالوور باكيفيت اينستاگرام را داشته باشند. خريد لايك اينستاگرام هم باعث رفتن پست شما به اكسپلور مي‌شود كه اين كار خود باعث افزايش فالوور پيج شما مي‌شود. 

 

در واقع ميتوان گفت كه آن كسب و كار، خيلي راحت با استفاده از ربات، چهره برندش را خدشهدار كرد. اعتماد و احترام كاربران به برندتان، چيزي است كه هرگز نبايد با آن بازي كنيد. فرستادن پيام به دايركت كاربران و درخواست سر زدن به پيج نيز روشي است كه رباتها از آن استفاده ميكنند. شايد اين روش به بدي روشهاي قبلي نباشد و حتي گاهي باعث جذب فالوئر شود. زماني روي يك پيج كار ميكردم و با استفاده از روشهايي كه برايتان گفتم، تعداد فالوئرهاي آن را به حدود 10kرساندم. البته از ميان آن روشها، تنها فالو/آنفالو بود كه خيلي خوب جواب ميداد. ربات روي رقباي ما و فالوئرهايشان تنظيم شده بود. به همين دليل، همان مخاطبهايي كه ميخواستيم به سراغمان ميآمدند و روزانه حدود 100 فالوئر جديد داشتيم. پستهايمان هم خيلي خوب لايك و كامنت ميخوردند و نرخ مشاركتمان بالا بود. ماجرا به همين خوبي جريان داشت تا اينكه تصميم گرفتيم رباتها را غيرفعال كرده و از اين به بعد به صورت ارگانيك رشد كنيم.

 

اين ربات ساده تنها با قرار دادن 2 دكمه در پايين هر پست، اين امكان را براي شما فراهم مي كند تا با قرار دادن ايموجي براي هر دكمه بتوانيد دكمه لايك (Like) و ديسلاك (Dislike) را ايجاد نماييد. لايك به معناي پسنديدن و ديسلايك به معناي پسنديده نشدن است. پس از ايجاد پست توسط ربات، مي توانيد آنرا در كانال ها و گروه ها به اشتراك بگذاريد. كاربران گروه مي توانند پست شما را لايك يا ديسلايك كنند. پس از فشردن هر كدام از دكمه ها توسط كاربران، تعداد لايك و ديسلاك آن كنار دكمه به نمايش گذاشته مي شود. اگر از علاقه مندان به فيلم و سريال هستيد، قطعاً با شيوه عملكرد IMDb آشنايي داريد.

بعد از اينكه كيف پولتونو ساختيد بايد در قسمت برداشت در سايت GETLIKE آدرس كيف پولتو بديد تا درآمدتون به روبل به كيف پول PAYEER واريز بشه… وقتي واريز شد فقط كافيه كه هروقت خواستي روبل هاتو بفروشي كه براي فروش هم ميتوني از صرافي هاي آنلاين استفاده كني. 1. بر روي اين مورد كليك نماييد. 2. با كليك بر اين گزينه فهرست شبكه هاي اجتماعي ظاهر ميشود. 3. شبكه اجتماعي مورد نظر را انتخاب نماييد. حال صفحه اي براي شما باز ميشود كه شما بايد نام كاربري (آيدي) شبكه اجتماعي مورد نظر را وارد نماييد تا متصل شود. حال ميتوانيدبا انتخاب بخش شبكه اجتماعي مورد نظر لايك، فالو، عضو شدن و غيره را انجام دهيد تا كسب درآمد را شروع كنيد. توجه: لطفا مورد و نكته مهم ذكر شده در كادر بنفش بالا را در فعاليت خود لحاظ بفرماييد. كميسيون زير مجموعه گيري در سايت به چه صورت است؟ در سايت GETLIKE كميسيون ها بر اساس تعداد زيرمجموعه ها محاسبه ميشود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۲:۱۵ توسط:jasem موضوع: نظرات (0)